Slow Motion

Slow Motion

Projekt, który zamierzałem ogarnąć na konkurs raczej nie zostanie zrealizowany. Gdzieś to wszystko się wypaliło. Muszę znaleźć nową motywację. Już od dłuższego czasu nie mam pomysłu co napisać na blogu.

Lubelski Dzień IT

29 marca na Politechnice Lubelskiej odbyły się targi pracy pod nazwą Lubelski Dzień IT. Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć, choć szczerze mówiąc myślałem, że zainteresowanie ze strony firm będzie większe. Na szczęście udało mi się wypatrzyć kilka ciekawych ofert. Udało mi się nawiązać pewne kontakty, być może coś z tego będzie. Zauważyłem jednak pewną zależność, a mianowicie duża część ofert jest kierowana dla programistów Javy. Niestety do .NET-u firmy jeszcze nie dorosły. Trudno jakoś to przeżyję.

Projekty

Projekt na konkurs DSP 2017, został przerwany. Na razie nie mam pomysłu jak to dalej pociągnąć, więc na razie czeka na swoją kolej. Poza tym napisałem prosty programik, który dostałem jako zadanie do wykonania, w odpowiedzi na rekrutację. W najbliższej przyszłości do wykonania mam również dwa projekty z uczelni. Wszystko w Javie. Jeden projekt grupowy w planach ma nawet Androida, ale wydaje mi się, że zaplanowany termin (koniec maja) uniemożliwi nam pełną realizację tego projektu.

Lubelskie Dni Informatyki 2017

Już za niecałe 3 tygodnie lubelskie święto IT. W planach wiele wykładów znanych ze świata IT ludzi, jak Maciej Aniserowicz czy Sławomir Sobótka. Z tego co widziałem wiele wykładów, będzie prowadzonych z technologii frontendowych takich jak Sencha ExtJS czy VueJS. A dla fanów technologi mobilnych wykład z Xamarin Forms. Ja osobiście zamierzam wziąć udział w grze Product Development Game. Gra symulować będzie firmę działającą zgodnie z metodyką Scrum. Jestem ciekawy, jak praca w Scrumie ma się do teorii. Kiedyś przeczytałem książkę Jeffa Sutherlanda pt. „Scrum. Czyli jak robić dwa razy więcej dwa razy szybciej”. Książka ta opisuje wiele ciekawych przykładów działania tej metodyki. Przyznam, że gdy czytałem byłem pod wielkim wrażeniem, jak może to zwiększyć wydajność. Mam nadzieję, że gra przynajmniej w małej części przybliży mi działanie na realnym przykładzie.

Leave a reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>